Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Dotykowy do 1k zł

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema jaki najlepszy tel dotykowy będzie do 1k zł? Może być nawet za 500 jeśli jest zajebisty. Nie znam się a chciałbym coś dobrego kupić bo kasa mam. Z góry dziękuje

Opublikowano

galaxy s2 kosztuje ok 1500 zl nowy w rtv euro agd bodajze jak ostatnim razem paczylem

Używka za 800 zł, nowy 1200 na allegro. Ja bym inwestował w używke osobiście ;]

Opublikowano

Używka za 800 zł, nowy 1200 na allegro. Ja bym inwestował w używke osobiście ;]

nowy 1200 zł na allegro? allegro, allegro, wszedzie allegro :P ja tam wole drozej ale z RTV/media itd. co do uzywek to zalezy ;] nie kupilbym telefonu gdyby mial slady po tlustych paluchach jakiegos grubasa, wiec tez wole nowe ;p ale ipoda 4G sprzedalem 200 zł taniej niz po rynkowej cenie, czemu? bo tylnia chromowana obudowa byla w perfekcyjnym stanie :D trololo, najlepiej pedantycznie podchodzic do telefonow i innych takich malutkich urzadzen

Opublikowano

nowy 1200 zł na allegro? allegro, allegro, wszedzie allegro :P ja tam wole drozej ale z RTV/media itd. co do uzywek to zalezy ;] nie kupilbym telefonu gdyby mial slady po tlustych paluchach jakiegos grubasa, wiec tez wole nowe ;p ale ipoda 4G sprzedalem 200 zł taniej niz po rynkowej cenie, czemu? bo tylnia chromowana obudowa byla w perfekcyjnym stanie :D trololo, najlepiej pedantycznie podchodzic do telefonow i innych takich malutkich urzadzen