Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PYTANIE] Serwis społecznościowy Metin2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem dosyć doświadczonym programistą php, przeważnie korzystam z darmowych szablonów i zajmuje się tylko oskryptowaniem ew. lekkimi modyfikacjami graficznymi. Mam do was pytanie czysto teoretyczne. Mam pewien pomysł: serwis w którym każdy może sobie założyć konto i stworzyć elegancką wizytówkę online dla swojej postaci oraz dla gildii. Taka wizytówka zawierała by podstawowe info dot. postaci tj. lvl,królestwo,klasa,profesja,jakieś zdjęcia lub filmiki z gry,liste przyjaciół,przynależność do danej gildi i tak dalej. Na dodatek mam już troche opracowany wygląd i nie jest najgorzej fajne animacje szybko się ładuję i ogólnie dobrze i estetycznie to wygląda. Z gildiami tak samo podstawowe informacje ilość członków status rekrutacji pozycja w rankingu itd + zarządzanie wiadomościami gildi np. jak nie wszyscy członkowie są w grze dostępni to ktoś zostawia wiadomośc na stronie gildi że np umawiają sie na jakieś party i to na pewno było by wygodniejsze niż ten wbudowany system w grze. Jak myślicie przyjęło by się to? Już troche jest zrobione oto screen przykładowy strony gildii: http://zapodaj.net/b...4ce4b9.jpg.html

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano