Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Dwa monitory a LOL

d4n1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam (jestem zupełnie zielony w tych tematach, także sorka)

Na wstępie podam wam informacje, które uważam za potrzebne.

Karta Graficzna: Nvidia GeForce 630M 2gb (w laptopie)

Do lapka podłączony drugi monitor.

Mam tak od wczoraj, na razie udało mi się skonfigurować przez program DisplayFusion tak, że laptop jest moim głównym monitorem, a lol załącza mi się na tym drugim..

Sama gra oraz to "menu" gdzie wybierasz tryb gry otwiera się automatycznie na drugim monitorze, jednak gdy zacznę jakąś rozgrywkę to lol powraca mi na monitor główny (pierwszy, od laptopa).

Mógłbym ustawić ten drugi monitor głównym monitorem, ale wtedy znikają wszystkie ikonki z lapka i mi się to nie podoba.

Czy wie ktoś jak ustawić abym mógł sobie wszystko robić na laptopie, a w trakcie grania w lola przeskakiwałby on na drugi monitor?

Z góry dziękuje, za udzielona pomoc daję +++

Opublikowano

ja ustawiam w właściwościach grafiki, Windows 7 (rozdzielczość ekranu) i tam wszystko jest czy chcesz powielony czy na 1,2 wybierasz sam.

Opublikowano

Lub graj w oknie, i wtedy przeciągaj po prostu z jednego erkanu na drugi, bynajmniej ja tak kiedyś robiłem

nie będę wypierdalał z tego forum. Nie przeczytalem tresci tematu, leci raport za flame. Mam też twoje ip, wiec spodziewaj się jutro o 18:00 napadu na chate. Jusz stary nie zyjesz. Radze wyjechac do innego kraju, bo cie znajde.

Opublikowano