Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Straszne lagi na swoim serwerze hamachi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema, chciałem zrobic serwer do testów (pierwszy raz zrobilem serwa metka) gram na nim tylko ja tak dla jaj :P odziwo udało mi się za pierwszym razem zrobic tego serwa i dodac gm sobie zdziwilem sie, ze mi sie udalo bo jestem zupelnie zielony w tym ;D

no dobra mam tego serwa wszystko dziala ale jedna wielka wada..

mam okropne lagi ale nie ze mi sie komp tnie czy cos tylko lagi neta np pisze coś na ogolnym to po 20sec dopiero widac.. albo wpisuje jakas komende np /kill <moj nick> i dedam za jakies półminuty -.- tak sie grac nie da mam neta 7.2mb/s a tak na prawde to wychodzi do 1mb/s czy jest jakis sposob zeby te lagi zmiejszyc? mam wylaczone wszystko co zbęde typu gg, skype takie tam

dodam, ze przekazalem ramu na tego serwa 826mb z 2.5gb

proszę o pomoc z góry dzieki pozdrawiam ;]

Opublikowano

dales za mało ram tez tak mialem dalem 512 ram bo mialem ino 1gb i takie lagi ze nawet ciezko bylo wbic tyle ze to byl moj stary komputer teraz mam o wiele lepszy

Opublikowano

Internet na swoim serwerze nie ma znaczenia mozna nawet wejść bez dostepu do internetu. W twoim przypadku za mało ramu dałeś na serwer, aby zwiekszyć wystarczy wejść w vb i w ustawiniach maszyny zmienić.

>>>> Jakże będą chrząkać warchlaki gdy usłyszą jak cierpiał stary dzik <<<<

Opublikowano