Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Słuchawki, które wybrać ?

Kamperus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam przed sobą wybór gdyż nie znam się zbytnio na słuchawkach a miałem ostatnio trochę wydatków nie dam zbyt dużo za słuchawki i zastanawiam sie nad SENNHEISER PC 310 i NATEC GENESIS HX77.

Słuchawki porzebuje raczej do gier i z mikro. Jeśli znacie jakieś inne do 170 zł proszę o link :D

W grę wchodzą jeszcze słuchawki LOGITECH G330

Najlepiej gdyby to były sklepy na terenie Bydgoszczy, lub allegro.

Z góry dzięki

Opublikowano

Sam jesteś transport z chin. Każdy sprzęt jest w chinach produkowany nawet ten za 5 tysięcy. Siberia V2 to najlepsze słuchawki do 300 zł, jak byś chciał się dowiedzieć a nie był byś gimbusem to byś wiedział że w stanach kosztują 35 dolarów (120 zł) a u nas prawie 300 zł.

http://www.youtube.com/watch?v=rNCvG0TmbUw

Opublikowano

Zaraz dodam do regulaminu +5% warna za polecanie Fatalitek... To słuchawki 5 dych warte, a nie 150. To że mają podpisik najlepszego gracza Quake 3 Arena nie znaczy że są dobre.

Bywalec
Opublikowano

Zaraz dodam do regulaminu +5% warna za polecanie Fatalitek... To słuchawki 5 dych warte, a nie 150. To że mają podpisik najlepszego gracza Quake 3 Arena nie znaczy że są dobre.

Prywatnie je posiadam i jakoś się dobrze sprawują.

Dźwięk pierwsze klasa, to samo z mikrofonem.

Opublikowano