Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[pytanie] Nie rozumiem kodu..

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, jestem dopiero początkującym pisarzem C++, a już napotkał mnie problem a mianowicie,

Używam wersji code:blocks 12.11 a pewien poradnik był pisany w 10.5 i tu przychodzi problem -->

Nie czaje kodu który jest w tym temacie :

I odrazu mówię że po skompilowaniu tego textu :

#include <iostream>

int main()

{

int a;

float b;

std::cout << "Podaj liczbe calkowita: ";

std::cin >> a;

std::cout << "Czy udalo sie wczytac? " << std::cin.good() << std::endl;

std::cout << "Czy cos nawalilo? " << std::cin.fail() << std::endl;

std::cout << "Podaj liczbe rzeczywista: ";

std::cin >> b;

std::cout << "Liczba a = " << a << std::endl;

std::cout << "Liczba b = " << b << std::endl;

return 0;

}

Wychodzi tylko

"Podaj liczbe calkowita:"
Nie wiem czy tu chodzi o to że ja używam wersji 12.11 a koleś który pisał ten temat używał 10.5, Dlatego jeśli mogę prosić o przetłumaczenie mi na "chłopskie" tego tematu. Dziękuje pozdrawiam.
graphic.png
Opublikowano

Na początek powinno wyskakiwać tylko

"Podaj liczbe calkowita:"

dopiero po wpisaniu tutaj liczby przejdzie do kolejnego polecenia czyli

i tak cały czas, oczywiście jeśli o to ci chodzi, jeśli nie o to to napisz

Opublikowano

@up dziękuje za pomoc, ale tak nawiasem mogę prosić o tłumaczenie tego "rozdziału" na chłopskie? ehh.. mało co z tego czaje.

Dojść już doszedłem co do czego lecz chciał bym być pewny że to jest zrobione dobrze.