Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[KUPNO] SKŁADAM KOMPUTER DO GIER

Tabacashi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka,

Jako, iż nie znam się do końca na sprawach "sprzętowych" pragnę Was zapytać z jakich części złożyć komputer. Zebrałem niezłą sumkę i mogę trochę "poszaleć". Maksymalną ceną byłoby to 5000zł. Ma być to komputer stacjonarny z zastosowaniem raczej na gry. Poniżej podam Wam (moje upatrzone) parametry. Napiszcie co o nich sądzicie (co do zmiany), ew. zaproponujcie swoje. Z góry dziękuję.

Parametry

CPU: INTEL CORE I7-3770 (link allegro)

GPU: Gigabyte GTX 670 2GB/256bit

Płyta Główna: ASROCK P67 PRO3 B3

RAM: Corsair Vengeance 16GB RAM DDR3 1600MHz

ZASILACZ: Be Quiet Dark Power Pro 1000W

SSD: Corsair Force 3 120GB

DYSK TWARDY: Seagate 500GB 5400 RPM, WD Caviar Green 2.0 TB 7200RPM

OBUDOWA: Thermaltake Spacecraft VF-i

(i czy z takimi parametrami zmieściłbym się w granicy 5000)

Pozdrawiam,

Tabacashi

Opublikowano

Fuu, nie że jakiś grat ale bez sensowny. GTX670 w swojej cenie średnio opłacalny, 16GB RAMu to głupota (max 8) Zasilacz 1kW ? WYstarczy 550 czy 600... Chujopwy dysk jak nie wiem, już lepszy porządny 500GB i dupna buda.

Opublikowano

Ram wgl nie potrzebny ... 8 GB spokojnie wystarczy , zasilacz za duży , procesor nie do podkręcania , płyta w takiej cenie też inna , karta graficzna chyba lepszy by był radeon 79xx

Opublikowano

To jakbyście "poprawili" ten wzór?

GPU:

Radeon HD 7970 ASUS DCU II

PSU:

XFX 550W (Ewentualnie jakiś zasilacz z certyfikatem gold)

HDD: