Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Jak podłączyć dodatkowe wentylatory do komputera?

iwuspl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Na wstępie chciałbym powiedzieć że w tych sprawach jestem kompletnie zielony i potrzebuję pomocy. Zakupiłem 2 wentylatory:

-Enermax UCMA8 Magma (80 mm)

-Enermax UCTB8P TB Silence (80 mm) PWM

Robię taką instalację po raz pierwszy i nie wiem jak podłączyć te wentylatory (co , czym , gdzie itd.) , więc jeśli ktoś chciałby mi pomóc byłbym wdzięczny.

Opublikowano

Masz 3 możliwości:

1. Możesz podłączyć bezpośrednio do płyty głównej dzięki wejściom 3 pin
  2. Możesz zrobić przelotkę 3/4pin - molex i podłączyć na molexa
  3. Możesz podłączyć do dodatkowego kontrolera obrotów

random.jpg

Opublikowano

Ok...teraz moje pytania:

1.Co to są wejścia 3 pin

2.Co to przelotka

4. Co to dodatkowy kontroler obrotów

:] Tak jak mówiłem , nic w tych sprawach nie wiem.

Opublikowano

Connector 3-pin to połączenie 3 wejściowe. Wygląda ono tak:

http://media.beta.photobucket.com/user/T800mc/media/60342fc3_vbattach127330.jpeg.html?filters[term]=3%20pin%20connector&filters[primary]=images

Dodatkowe info: Ten 3-pin występuję w kompach lecz w laptopach głównie występują 2-pin. Jak chcesz kontrolować szybkość obracania się swoich wentylatorach możesz użyć programy SpeedFan. Pomogłem?

@EDIT

Jak chcesz to podaj gg lub gadajmy na PW. Będzie szybciej.

za duża sygna

Opublikowano