Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[poszukuje]Wybawiciela

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich userowiczów.

Poszukuje kogoś kto mi napisze bloki kodów wykonujące czynności:

Zadaje pytania, Jeżeli ktoś odpowie i odpowiedź będzie wśród odpowiedzi to przechodzi do następnego, a jeżeli nie będzie to pisze że błąd czy co.

I który będzie mi pisał odp na email.

poprosił bym o komentarze przy kodach żebym mógł się połapać i troszkę podszkolić.

Z góry dziękuję za pomoc oczywiście za nią lajki.

Pozdrawiam.

@ Jestem początkujący prawie nic nie umiem więc proszę o wyrozumiałość.

Opublikowano

Z nudów moge napisać, tylko jakie to mają być pytania, i odpowiedzi mają już być STAŁE w programach ? ;d bo nie rozumiem do końca tego programu :D

Smoke Weed

Opublikowano

Program pyta użytkownik odpowiada niektóre idp przyjmuje np: ile masz lat to przyjmuje odpowiedź każdą.

A nie przyjmuje np jak zapyta jak masz na imie a użytkownik napisze stolec.

Coś w ten deszeń.

Opublikowano
Mógł bym prosić o kod źródłowy kyelogger nie jakiegoś fikuśniego tylko żeby wysyłał co 15 min wszystko co było wpisywane na klawiaturce na mój email.

zdajesz sobie sprawę, że za kody o które prosisz można by wziąć co najmniej pare stówek i nie jest to robota na jeden wieczór?

No co ty tylko dobre odp miał by mi wysyłać na emial :)