Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Dyskusja] NosTale Pliki.

ShindaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No Cześć, witam i kłaniam się nisko :)

Nie wiedziałem w jakim "dziale" to napisać tak więc napisałem to tutaj jako "Dyskusja".

Tak więc, nie żebym o to prosił, ale jak sami tego nie zrobimy to nie będziemy mieli plików.

Chciałem zapytać was o to czy by nie zrobić swoich plików NosTale ? Znam się trochę, lecz przyznam jestem ciut wyżej niż początkujący w językach C++ i MySQL. Znalazł by się ktoś taki co się zna ciut wyżej niż ja ;p a pliczki nie ciężko napisać (Takie czyste narazie ;p) a potem będziemy się martwili o resztę ;p

Tak więc jeśli chce ktoś pomóc to napisać ;)

Pozdrawiam, żegnam, i kłaniam się nisko.

ShindaPL

Aktualna Postać: Mag 42lvl+ 36job, New Finesia, NosTalePL

Stare Postacie: Hanatsu 57lv, Hatsue 59lv, zabojca55 69lv, zabojca56 62lv

Opublikowano

@UP no spoko, moj skype draculanova razem cos zrobimy ;) a ja pracuje teraz nad baza danych ale cos nie idzie ;x

Ktos jeszcze ? :D

Opublikowano

no więc jest to dobry pomysł. Polecam ci się skontaktwoać z kubą i Kraelem bo oni już coś tam mają.

Ja osobiście się na tym nie znam więc nie chcę wam spamować czy coś ale myślę że stworzenie czystych plików nie stanowi jakiejś wielkiej przeszkody

Kliknij ,, Lubię to '' a postaram się odwdzięczyć ;D

dlayarkera.png

by

+

Bonus ;D

Ex Moderator NosTale x2 I Gold Member

Opublikowano

@UP no tak skontaktowac sie ;p oni mnie nie lubią