Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PYTANIE] Co zrobić żeby grać w XBL ?

mddjhd

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Mam kilka pytań odnośnie grania na XBL . Chcę kupić tą oto konsolę : Xbox 360 JASPER V2 KRONOS LT 3.0 FIFA10 IDEA i oto moje pytania :

1. Czy jest jakiś sposob na granie w xbl na tej konsoli ? Czytalem cos o nagrywarce ihas lecz jestem zielony na temat xbox'ow .

2. Czy jest możliwość grania online za darmo ?

3. Czy jest jakaś różnica grajac online na orginałach czy kopiach , na w/w konsoli ?

4. Jaka jest roznica miedzy rgh, a lt 3.0 ?

5. Czy ta konsola posiada przerobke xtreme czy ixtreme i jak to rozpoznac ? Bo czytalem ze na xtreme nie wolno grac online bo bardziej grozi to banem .

6. Jak grac w gry z pendrive lub dysku, zeby nie niszczyc napedu?

7.Czy granie przez XBSlink grozi banem ??

Prosze o odpowiedzi ;D

Pomogłem ?? Daj Lajka :D :D

Opublikowano

Witam . Mam kilka pytań odnośnie grania na XBL . Chcę kupić tą oto konsolę : Xbox 360 JASPER V2 KRONOS LT 3.0 FIFA10 IDEA i oto moje pytania :

1. Czy jest jakiś sposob na granie w xbl na tej konsoli ? Czytalem cos o nagrywarce ihas lecz jestem zielony na temat xbox'ow . XBL to inaczej Xbox Live czyli siec Xboxa. Ihas to nagrywarka do plyt.

2. Czy jest możliwość grania online za darmo ? Za darmo mozesz zalatwic kody na 48h. Jesli chcesz kupic to okolo 60zł za 3 miesiace.