Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q]Jakim programem nagrywać filmiki z BFH?

Vizzini

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko!

Jestem nowym graczem tej gry (BFH) i mam do was pytanie, ponieważ jestem w tym zielony :)

Jakim dobrym darmowym programem można nagrywać filmiki z tej gry (BFH).

Jeśli płatny to cena tego programu.

Chciałbym żeby były podane w jedenym poście chociaż dwa programy a nie po jednym, oraz żeby np. były podane jego najlepsze cechy.A i jeszcze coś najlepiej przydał by się dany program, który nagrywa obraz z gry oraz dźwięk z niej i mikrofonu.

Opublikowano

fraps i action!. Cen nie podam bo mi się nie chce szukac. Skoro dopiero zaczynasz grac to po jaką cholerę chcesz nagrywac filmy z gier? Jak mnie tacy bezmozgi dobijają -.-

Opublikowano

fraps i action!. Cen nie podam bo mi się nie chce szukac. Skoro dopiero zaczynasz grac to po jaką cholerę chcesz nagrywac filmy z gier? Jak mnie tacy bezmozgi dobijają -.-

Ale mnie tacy ludzie jak ty dobijają ==..== . Ta gra nie jest jakaś skomplikowana i nawet nowy gracz wchodząc do gry może mieć 1 miejsce w danej rundzie. A przyjemność z nagrywania to osobna rzecz :)

Co do tematu to możesz nagrywać Frapsem. Ceny ci nie podam, zobacz sobie na stronie głównej, chyba że chcesz piracić i mieć za darmo, ale tego nie polecam :)

Opublikowano

Ja nagrywam frapsem i jestem zadowolony. Dusisz F9 i nagrywa, łatwy w użyciu. Jednak jest płatny, a cena wynosi 37$

93353141365207679707.png
by kml14

Cytat

I fight for peace, that's what I'm up here for.