Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytanie Nowy Event

dabekk1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi w tym 1.5 milion ... event? Nie znam się biegle na angielskim więc próbuje się dowiedzieć?

Opublikowano

Tak z grubsza chodzi o to ze jeśli w tym roku kupiłeś NX masz szansę na dostanie darmowych NX cashy :) I z tego co jeszcze zrozumiałem jak kupisz teraz masz szanse na nagrody w różnych postaciach np . Gold premium 90 days .

2e4ezhz.png

Opublikowano

To jest chyba tak, że zlicza ci nx cash zkupione i chyba zrobione z reklam od 1.1.2012r - 1.1.2013r. i na podstawie tamtej tabelki dostajesz X% więcej nx cashy przy zakupie do 1.1.2013r. Np. jak wydales w 2012roku od 10k - 30k (masz 3lv) to dostaniesz 7% lub 17% lub 22% lub 27% wiecej nx-ów w zależności jak dużo zamierzasz ich teraz kupić. A te itemki sie chyba dostaje co środe(konserwacje), gdy kupisz do 1.1.2013r nx cashe. Np. kupisz/wydasz 10k-30k dostajesz m202a1 tiger itd. PATRZCIE NA TE TABELKI :)

Opublikowano

Link do info ;)

http://en.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/News/Notice&mode=view&bGr=Notice&uId=10901

Ja osobiście dostałem 5 % :P

1377080447-U702970.png

Cristiano.

Opublikowano

nie !! jezeli kupusz np payscafecarta nx to dostaniesz 15% lub 10 wiecej ale nie zawsze jak 1.5 mln nx pujdzie to koniec wydaje sie to duzo ale bys sie zdziwil jak to idzie :D

Opublikowano

To się liczy tylko wydane NX cash ? czyli nie liczy się kasa wydana na g1 credits w tym roku ?