Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

NonkaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest taka sprawa że nie znam się na ulepszaniu przedmiotów w silkroad ; p A mam 13dg staff seal of sun

; o Znaczy coś tam ogarniam te lucki powder, astrale, immortale, ale chciałabym żeby ktoś mi wytłumaczył jak moge ulepszyć tą laske ; p Co po kolei mam robić tak zebym nie zniszczyła jej i żeby mi "+" całkiem nie spadał dzięki tym astralom. No i jak moge prosić too na 103 lvl wizz gdzie łatwo w miare moge wydropić to.

I może coś o dodawaniu atrybutów do itemów... lucky itd. itd. Jeszcze jedną sprawą są efekty wizualne widzoczne na broni.....bo widze często kogoś komu broń się świeci jak żarówka itd. i zastanawiam się skąd się to bierze....bo albo takie połyskujące fale śmigają bo broni, albo tak fajowo broń opływa...hmm taki jakby świecący pyłek ; p Będe szczęśliwa jak ktoś mi to wszystko wyjaśni. Pisze dlatego że pare poradników na necie czytałam....ale jakoś mało zrozumiałam...no i z cześci też dlatego że jestem leniwa <3 Jeżeli komuś się być może dla wielu rzeczy tak banalnej nie będzie chciało się tłumaczyć to zadowoli mnie też jakiś link do przejrzystego poradnika/poradników. :)

*Gram na privie silkroad...Empire silkroad (www.empiresro.com -link w razie jeżeli ktoś będzie chciał zobaczyć jak tam jest bo może tam jest coś zmienione) ,ale wydaje mi się że takie rzeczy jak ulepszanie itemków są normalne jak na globalach.

Z góry dziękuje...

Ania ;3

*_* Who said that? *_*

Opublikowano