Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

SZUKAM EKIPY NA ŚWIAT 69 POLSKICH PLEMION

Lord Broker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Link z parametrami świata 69- http://forum.plemion...Ĺwiaty-68-i-69

Witam panie i panów serdecznie :)

Szukam chętnych graczy do ekipy, która prowadzona będzie przeze mnie na świecie 69.

Coś o mnie:

W plemiona gram od ponad 3 lat i mam spore doświadczenie w tej grze, za największe uważam grę na s55 w NOŻYCACH, które potem zrobiło fuzję z beretami i wygrało świat. Miałem kilka światów, które dobrze zaczynałem ale gdy gra zaczynała przechodzić w bardziej zaawansowany poziom brakowało mi czasu szczególnie przez naukę która była dla mnie ważniejsza niż plemiona. Teraz mam więcej czasu, nadchodzi zima, więc zamierzam grać tutaj długo, a nawet wygrać świat z tą ekipą.

Cele plemienia:

Celem tej ekipy będzie z początku stworzenie dobrej atmosfery, takiej aby każdemu grało się miło, jeśli to osiągniemy to samoistnie przyjdzie zgranie, a pomoc kolegom będzie przyjemnością. Następnie - chcę aby plemię zapisało się w historię s69 bardzo mocno, a nawet go wygrało :)

Start:

Start odbędzie się najprawdopodobniej dzień (24 godziny) po starcie jak będzie już dostępny wybór kierunków czyli w piątek w godzinach okołopołudniowych. O tym będę bieżąco informował oraz w jaki kierunek wybieramy.

Wymogi: