Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

warz czy dayz

piklop122

warz czy dayz  

7 użytkowników zagłosowało

1. 1. co lepsiejsze?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Według mnie lepsze jest DayZ... Jest to symulator przetrwania w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez zombie... Musisz jeść, pić, leczyć się (jak jesteś chory), uciekać przed innymi graczami ponieważ oni nie zawsze będą dobrze nastawieni... Nie możesz ufać nikomu... A WarZ to jest taki MMO.. Nie znam się na WarZ więc poczekam, aż ktoś kto gra w WarZ się wypowie...

4770714280454741315510.png
Opublikowano

@up to samo jest w WarZ, jedynymi różnicami tych gier są - tekstury i ilość pieniędzy jakie wydasz na dane gry.

31575197832728931761.jpg

Gram tylko na serwerach premium pod nickiem kajsks. Jeśli widziałeś mnie na serwerze no-premium to nie byłem ja i ktoś się pode mnie podszywał! I na modcraft! ;P

exMPC Media Team | Pomocnik Minecraft | Gracz WoW

Moja paczka modów:

http://www.mpcforum.pl/topic/793874-dlkajcraft-v10-czyli-paczka-modyfikacji/

Opublikowano

Nigdy nie grałem w warz dlatego oczekiwałem na wiadomość od kogoś, kto grał w to :) tak więc @topic to teraz wszystko zależy od ciebie w co będziesz grał :) jeśli dayz i warz to prawie to samo to tylko zależy od twojego gustu, w którą z tych dwuch gier zagrasz.

4770714280454741315510.png
Opublikowano