Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ]Postać na topa dla początkującego gracza

devilerz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem nowy w lolu, i chcialbym kupic jakas postac bardzo dobra na topa. Postac ma byc latwa/srednia do ogarniecia i bardzo mocna. Do 1000 rp lub 7000 tych co sie w grze zdobywa.

PS.

Zastanawiam sie nad talonem.

PS 2

Wczesniej gralem Masterem i calkiem dobrze go ogarniam.

PS 3

Mam dopiero 8 lev.

PS 4

Przewaznie na topa biegam z kolega.

Opublikowano

Nie graj na razie na solo próbuj na botach łatwymi postaciami i tanimi typu master, ashe, ryze itd.

Spróbuj ashe

• tania
  • nawet dobra
  • stun
  • slow
  • aoe skill
  • zwiadowczy spell

Na topa to..

Nasus

• tani
  • łatwa farma
  • harras
  • wytrzymały

Opublikowano

Harassowanie Nasusem: 3x E i brak many na stackowanie Q -> useless do końca gry.

Panu już dziękuję w imieniu tych, którzy mają jakiekolwiek pojęcie o grze.

Trolling is a art.

Opublikowano

Harassowanie Nasusem: 3x E i brak many na stackowanie Q -> useless do końca gry.

Panu już dziękuję w imieniu tych, którzy mają jakiekolwiek pojęcie o grze.

Panu też podziękujemy, wystarczy tylko farmić bez harasu, LS z pasywki, dziękujemy.

Trynda jest fajną postacią jak na początek gry, nie ma many, posiada furię, esc mechanizm, heal z Q, slow z W od tyłu, zmniejszenie dmg od przodu.

w83od2.jpg

Opublikowano

solo top ap ? w sumie ty masz 8lvl

solo top : yorick , shen , jax , irelia.

a na twoim lvl to zależy od 30lvl będziesz myśleć poważnie o dobrych pickach ;)