Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Konto premium minecraft za jakie konto w lolu wymienic ?

Clear500

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Elo elo mam pytanie chcialbym wymienic konto premium w mc za dobre konto w lolu ale jestem zielony i nie wiem jakie to konto. Ktory lvl jakie postacie itd . Prosilbym o podpowiedz za jakie to konto wymienic

?????

Opublikowano

Nie opłaca Ci się bo będziesz grał jak noobek. Każdy Cię dojedzie. Graj od zera i nabieraj doświadczenia przy czym zdobędziesz lvl, postacie i runy a to nie jest trudne. A konto w mc sobie zostaw.

fjlw0o.jpg

Opublikowano

Nie wymieniaj się za konto w lolu bo dostaniesz 30lvl (maksymalny) a będziesz grał jak gówno oraz psuł grę sobie jak i innym (przez brak skilla), ewentualnie po 1-2 tygodniach wylądujesz na swoim poziomie i będziesz tylko sobie rujnować gry, ale do tego czasu i tak pewnie ci się grać odechce jak w każdej grze będziesz mial 0.1 kdr.

Trolling is a art.

Opublikowano

niekoniecznie, moze grać na botach a potem isc na normale i tam nawet jak sie przegrywa to i tak jeden chuj, ja tam dla ip gram, jedynie powazne gry to rankedy od których trzymałby się z daleka.

jak juz byś się chciał wymieniać to radze z możliwie największa ilością championów i skórek, to tyle. chociaz grając nowym kontem od 1 lvla więcej byś się nauczył

Opublikowano

niekoniecznie, moze grać na botach a potem isc na normale i tam nawet jak sie przegrywa to i tak jeden chuj, ja tam dla ip gram, jedynie powazne gry to rankedy od których trzymałby się z daleka.