Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

|ZAPOWIEDZ| Koncert zyczen ! Jakiego typu chcecie serwer? [150 slot]

mc4u

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem właścicielem jednego z najpopularniejszych serwerów Survival+Factions w Polsce. (MC4U.pl Wojny Gildii)

Serwery MC prowadzę od ok. roku (bez przerw), a serwerami gier zajmuję się od 2,5 lat.

Postanowiłem "postawić" następny serwer MineCrafta i to od WAS zależy jaki to będzie serwer.

Przeznaczę na niego ok. 150 slotów, a jeżeli będzie trzeba - dużo dużo więcej.

Jestem w stanie napisać własne pluginy (jestem otwarty na propozycje modyfikacji).

Proszę o wyrażanie swoich propozycji w tym temacie oraz głosowanie w ankiecie.

Z góry dziękuję za zaangażowanie.

Pozdrawiam, piterka.

Opublikowano

dayZ, ciekawy pomysł :D

Ja także miałem pomysł by wykonać coś jak: All in One

czyli: wszystko w 1 serwerze. Wchodzimy na serwer i wybieramy świat:

PvP, Survival Games, FreeBuild, itp.

W każdym świecie są inne EQ i w każdej chwili można przechodzić pomiędzy światami.

Opublikowano

Witam z tej strony benido6 czytaj \/ !

mam propozycje na FB+SV z questami , ekonomia , realnene życie , bossy , miasto za pieniądze np za 300 tys w MC można kupić miasto dostaje się działkę 100 na 100 i można dodawać ludzi itp rozwijać , automatyczny spleef , mob arena , areny pvp i wiele wiele więcej !

Opublikowano

Jak dla mnie najlepszy serwer jaki by mógł być, to serwer RPG, ale nie taki że miasteczko, bla bla bla, wybierz pracę, bla bla bla, I RÓB CO CHCESZ!