Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Zed.

gregori1997

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, kupiłem sobie dzisiaj nowego champ'a Zeda. Zdążyłem zagrać 3 rundy i strasznie lamiłem, w tf'ach nie istaniałem. Możecie pomyśleć, że lamiłem bo jestem nowy w League, ale nie, to nie ma nic do rzeczy. Nie wiem jak się budować żeby zacząć grać jak należy. Może macie jakiś dobry build na niego?

Ja grając nim kupywałem :

But + 3 potki -> 2x Doran's sword -> Tabi/Merkurki -> Krwiopijec -> Infinity -> Guardian Angel -> Malmoritius

Kończyłem grę ze statami :

1. 2/5/2 (normal)

2. 4/5/5 (ranked)

3. 8/12/10 (normal).

Czekam na jakieś rady, opinie jak mam grać. Bo na razie na solomidzie, czy na mobafire nie widzę dobrych buildów do Zeda. Dzięki.

Opublikowano

Z tego co widziałem Zed solo/jungla.

Problem zaczyna się gdy na topi ktoś nas kontruje.

Ogółem zacznijmy od tego, że źle go budujesz, a o ile to jest na niego dobry build to jest to postać nie nadająca się nigdzie.

O build poproś w dziale wyb. championów.

Opublikowano

Niektórzy mówią że zed na mida.Zed to postać w stylu khazix.Ale dlaczego tak wnioskuje? Oboje mają podobne skille i są papierowi.Ja nie lubie tego typu champów bo ani to ad carry ani solotoper.

Opublikowano

A dobrze używasz W? Obrażenia Zed'a są strasznie zależne od dobrego wykorzystania właśnie tego skilla. Ja składam build taki: buty+3poty, brutalizer, Merce/Tabi, BT, GA, BT, coś sytuacyjnego.

7m9a.png

Zarchiwizowany