Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem]Brak możliwości włączenia galaxy ace

cIRC

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otóz mam telefon galaxy ace dzis ni z gruszki ni z pietruszki wlaczylem telefon i utknolem na napisie samsung. factory reset nie pomogl prosze o pomoc pokolei bo jestem zielony jesli chodzi o androida z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam (nie posiadam kopi zapasowej)

Opublikowano

Po pierwsze: Weź kurwa słownik co?

Po drugie: Zanim rozpoczniesz dyskusję w internecie, spełnij minimalne wymagania co do ilorazu inteligencji

Po trzecie: Chujowy temat, nawet nie powiedziałeś co zrobiłeś z tym telefonem - coś musiało być przyczyną, a możliwości jest bardzo dużo.

Po czwarte: Skoro jesteś zielony co do androida, to po chuj bierzesz się za modyfikacje (bo pewnie to jest przyczyną...

Opublikowano

W poszukiwaniu zaginionych przecinków i kropek;

Flashuj Odinem

http://forum.android...em-odin-102951/

Jak chcesz Stockowe ROMy, to masz tu :D

http://forum.xda-dev...d.php?t=1551586

A, następnym razem nie baw się we Flashowanie, jeśli nie wiesz jak odwrócić skutki uboczne. Jest tego pełno na necie, a właśnie udowodniłeś, że google Cię pogryzło ;). A, nie ściemniaj, że "samo z siebie", bo w to nie uwierzy nikt ;p.

Uczeń
Opublikowano

Samo z siebie nic się w życiu nie zrobi. Ludzie którzy nie znają się na tym nie powinni w ogóle brać się za to, bo tylko telefony dobijają.

Opublikowano