Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Cant find match

daniel741

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem nowy w tej grze i jak chce po raz pierwszy se w to zagrać to daje PLAY i już czekam godzinę i nadal gra się nie załącza tylko pisze ciągle searching..... że szuka i szuka i nie mogę w to grać. Co zrobić ? POMOCY

not found math to mi pisze

1390144171-U592769.png

Opublikowano

Witam.

Na początku preferuję Ci wyłączenie programu antywirusowego, być może on blokuje Ci dostęp do rozgrywki.

Jeśli to nie poskutkuje, to spróbuj ściągnąć grę na nowo, przeważnie ta czynność pomaga.

Pozdrawiam ;).

91041133664860587265.png
Created by

Opublikowano

mam avasta i avast mnie pytał czy dodać do wyjątków to dałem. A grę na nowo ściągać nie ma mowy, bo pobierała mi się pare godzin więc to odpada. Normalnie jak przy instalowaniu tej gry nie było problemów, żadnych errorów, nawet jak wbije do gry, tylko jak klikne PLAY to czekam z godzinkę i nadal nic. POMOCY

1390144171-U592769.png

Opublikowano

Jeśli nie chcesz spróbować pobrać na nowo, to po co pomagać, skoro inne rzeczy również możesz nie wykonać ?

Ja dalej jestem za reinstalem, bo możliwe, że masz uszkodzone pliki, co nie musi sie ukazywać przy instalacji ;).

91041133664860587265.png
Created by

Opublikowano

Wiem w czym był problem ale głównie to reinstall pomógł. Wcześniej miałem launchera NCSA a teraz EMEA.... Czym te launchery sie rożnią?

1390144171-U592769.png

Opublikowano