Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Deteced][09-11-2012][MPC] All Slots, AntiAfk No-Menu by Lupu

Lupu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1319567765-U339575.png

AllSlots Hack By Lupu

1319567773-U339575.png

Hack by Lupu.
Funkcje:
-AllSlot
-AntiAfk

To moj pierwszy hack. Jestem informatykiem wiec nic trudnego ;) Wystarczylo troszke poczytac o hackach i sam napisalem funkcje ;)

1319567775-U339575.png

beztytuuabv.png

1319567779-U339575.png

Win 7 Home Premium x64

;)

1319567771-U339575.png

https://www.virustotal.com/file/4fabf72e39344cb3d7b6a5fa86e8d087e577ba0bc1e76e9387bb0c9e3a3123dc/analysis/1352469760/

1319567762-U339575.png

http://speedy.sh/KQqfw/All-Slots-Hack.rar

Opublikowano

Graty Graty kolego działa grałem 20 minut. Zachęcam cię likiem abyś pisał hacki z większą ilością opcji wg. mnie najpotrzebniejsze opcje to chams,UnlAmmo,OPK Zombie,Supernopread,NoRecoil i oczywiście All Slot

Opublikowano

W sumie dodałeś tylko opcję All Slot, co w zupełności wystarcza 5 slot. Równie dobrze mogłeś tylko tą opcje dać.

I z tego co wiem to Anti AFK Kick nie działa.

Dobrze, że tylko takie opcje bo nie lubię "Hacków z Kosmosu"

Opublikowano

No widać, że dopiero zaczynasz robić hacki i masz jakieś ambicje w tym kierunku ;)

Kolejny cheater do kolekcji naszego forum.

Mam nadzieję, że ujrzę kolejne wersje wersję w menu (D3D). Ale to trochę roboty jest <3

Działa WIN XP 32 bit B)

Pozdrawiam i czekam na kolejne wersje <3

PS: Właśnie takich hacków trzeba, takich, żeby nie było pełno opcji... :rolleyes: