Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ]Ahri vs Zyra

Kwasiarz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.png

Postacie: Ahri czy Zyra?

Zależy mi na: Tym, żeby postać była dobra, ale słyszałem, że obie są dobre i właśnie nie wiem którą z tych dwóch wybrać, a Zyra jest teraz na wyprzedaży i mam akurat na nią teraz rp... Na Ahri zapewne się nie doczekam. (jestem początkującym jeszcze w miarę, ale umiem szybko postaci ogarniać, więc trudność gry mnie niezbyt interesuje)

Dodatkowe informacje: Proszę o podanie plusów i minusów obu postaci.

1280314365-U1.png

Opublikowano

Ahri :

• 3 skoki co powoduje, że jest praktycznie niemożliwa do zgankowania
  • taunt
  • double dmg
  • AoE skille
  • mobilna
  • na dmg troszkę trzeba popracować

Opublikowano

Wg. mnie Ahri lepsza.

3x doskok z ulta

taunt

dobry pasyw

Q dobra farma

W niezły dmg

łatwiejsza postać wg. mnie od Zyry

//gif w sygnie

F.

RZAL :<

Do u wanna fight with me?

Opublikowano

Ahri:

- Sustain z pasywki.

- Taunt pod E.

- Mobilna.

- True dmg.

- Łatwa farma.

- B. duży burst dmg.

Opublikowano

Ahri:

-Spellvamp z pasywa

-Aoe skille

-Łatwa farma

-Łatwy harass

-Charm

-Escape mechanizm

-Dash

-Dość mocny burst w jedną osobę

Zyra:

-True dmg z pasywa

-Niskie CD

-Zmniejszenie CD w skilu

-Łatwa farma

-Łatwy harass

-Snear

-Podrzut

-Dużo aoe skili

-Mini wardy

-Mocny burst

-Dobry ult do TF

E6c9g1v.gif

Opublikowano