Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Swój serwer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam kilka pytań , bo nie znam się na tym..

1.O co chodzi z bukkitem? Jak się na nim stawia serwer to na hamachi czy jak , na no hamachi , dedyku?

2.Jak się wgrywa pluginy? Jak jest tut to podaj xD.

3.Czy są jakieś pluginy potrzebne do tego żeby inne działały?

4.Możesz napisać coś od siebie o serwach , pluginach itp. (będzie dodatkowy lajk).

daje lajki , a dla najbardziej zasłużonych 5 w profajlu ;D

1f01e291.png

Moja sygna , sam robiłem... Dopiero się uczę :D Jak chcesz żeby Ci zrobić to pisz PW lub w zleceniach Fan Art.

Opublikowano

Jest tylko jeden problem... Opcja szukaj jest po części popsuta

1.

http://www.mpcforum.pl/topic/297589-tutstawianie-serwera-bukkit/

2. Pluginy wgrywa się do folderu "plugins"

3. Raczej nie :)

4. Nie rób kolejnej "Gimbuskiej Masakry" - jest tego pełno a serwery często padają, bo nie ma kto za nie zapłacić. Musisz mieć bardzo dobry pomysł, aby ludzie grali na twoim serwerze :P

4770714280454741315510.png
Opublikowano

@UP na razie mam zamiar się nauczyć wszystko obsługiwać na serwie no hamachi , później dedyk.

Masakry robić nie będę , bo takie coś za przeproszeniem do dupy , chcę stworzyć coś oryginalnego.

1f01e291.png

Moja sygna , sam robiłem... Dopiero się uczę :D Jak chcesz żeby Ci zrobić to pisz PW lub w zleceniach Fan Art.

Opublikowano

1. Co to jest bukkit...? Trochę trudno mi wytłumaczyć, ale to jest paczka podstawowych plików serwera.