Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ]Jaka postać ?

MetallicAPro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Gram około 1,5 tygodnia w LOLA i narazie jestem troche zielony w te klocki ;) mam 6500 kasy i czy mógłby mi ktoś polecić dobrą postać (cały czas kupuje itemy pod atak także raczej myśle , że jakiegoś zabójce.... ) jedyną postać jaką posiadam to JAX i gra mi się nim po prostu wyśmienicie , jeszcze do tego grałem talonem i też mi się fajnie nim grało jednak nie to co jaxem ale mniejsza z tym i właśnie chyba kupie talona i czy dobrze robię ? może są lepsze postacie od niego ? dlatego proszę was o pomoc ;)

Opublikowano

Talon to straszny papier :D ale mi sfajnie sie gra xinem kosz 3150 chyba mozesz sprobowac fajna postac przez to ze ma doskok na E na Q wywala w powietrze a W to speed atack

Opublikowano

Talon jest ok;

• aoe ult
  • slow
  • silence
  • trutka + dmg
  • kontruje większość miderów
  • late

tumblr_nrthjyZ6c31u4ug6zo1_500.gif
exMPC Media Team Lider || exMPC Graphic Team || exModerator || exMentor || VIP

Opublikowano

Talon może iść tylko na mida a i tak łatwo go skontrować, jakimkolwiek CC, do tego w TF'ach pada jak mucha, nawet ulti nie zdąży użyć przy jakimś jaxie, czy ireli

Opublikowano

Talon może iść tylko na mida a i tak łatwo go skontrować, jakimkolwiek CC, do tego w TF'ach pada jak mucha, nawet ulti nie zdąży użyć przy jakimś jaxie, czy ireli

bo ult sie na poczatku wlacza i nikt cie nei fokusuje.. bo cie nie widzi potem pakuje sie cala serie.. wrogiego ad carry zjada sie na w i q w late..