Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

mineserv.eu

XxKoXx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zrobiłem serwer dla moich kumpli lecz mam problem z wejściem na niego. Tutaj jak mam ustawione i co wyskakuje w grze. W stawianiu serwerów mc jestem zielony.

1352214169-U197625.png

PS: Co ustawić tam gdzie pisze Mod:Craftbukkit? Mam wersje mc 1.4.2 i chce miec pluginy na serwerze.

Opublikowano

Edytuj plik "Server proporties" zobacz czy może ip się nie wpisało albo coś, napisz do pomocy technicznej, reset serwera

logo8.png

Niedługo...

Opublikowano

Nic nie daje ;/ Dalej to samo. Może ktoś napisać na GG: 34829697 (Ktoś kto się zna)

@UP Report za spam.

EDIT: Co z tej listy wybrać aby ten serwer działał na najnowszej wersji mc?

1352216939-U197625.png

Opublikowano

ja tez tak mialem z craftserve chcialem mapke zbudowac i musialem czekac 20min zeby wbic na serwer i dalej byly te znaki zapytania dwa tego chyba nieda sie naprawic ;d

Opublikowano

ja tez tak mialem z craftserve chcialem mapke zbudowac i musialem czekac 20min zeby wbic na serwer i dalej byly te znaki zapytania dwa tego chyba nieda sie naprawic ;d

Znaki zapytania są tylko przy darmowych domenach.

EDIT: Co z tej listy wybrać aby ten serwer działał na najnowszej wersji mc?

Twój hosting nawet nie wgrał Bukkita 1.4.x do panelu. Musisz ściągnąć z dl.bukkit.org i wrzucić ręcznie po FTP ;-)

Oficjalny profil Craftserve.pl

Nie załatwiamy spraw na PW - piszcie do supportu za pomocą formularza na naszej stronie.