Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q] Podejrzewam o haki..

StArBoYPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, mam mały problem... gram w bf;3 od nie dawna i nie mam dużego doświadczenia w wykrywaniu hakerów... ale jest u nas w plutonie pewien koleś, tzn to jest dziecko - 13 lat (a wiem, że takie dzieci często mają skłonnośc do hakowania). no i mianowicie, gra bardzo dobrze,strzelając prawie nigdy się nie myli, nie da się go zaskoczyć, trafia niemal każdym pociskiem, w skrócie ja i kilka osób podejrzewamy go o haki, zapewne aim i wh. ale dziwi nas, że np trafia w czolgiem w inny w dużych odległości, gdzie trzeba brać już pod uwage ruch przeciwnika i opadanie pocisku, więc aim by mu raczej tego nie wyliczył. i mam do Was pytanie, czy znacie jakies sposoby żeby go sprawdzić? czy ma w końcu te haki czy nie... a, i dodam, że po KAŻDEJ grze, każdej rundzie wywala mu gra... i musi odpalać od nowa... myśle, że wiecie o co mi chodzi... oceńce, czy może mieć haki i jak by można to udowodnic... z góry dzięki...

Opublikowano

Tylko PB może wykryć cheaty. Jak go wykryje otrzyma bana.

Skoro podejrzewacie go o używanie cheatów to go wywalcie...

Ale w to już nie będę się wtrącał.

Opublikowano

niech nagra demko jak robi jakiś pro wynik z wami a potem wam je pokaże :) chyba inaczej się nie da możesz jeszcze pisać do ea ale to nic nie da chyba ;/

Opublikowano