Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ocena mojego zestawu

kubako3

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Na wstępie chciał bym zaznaczyć, że jestem w tych sprawach zielony całkiem. Ograniczony funduszem również ok 1600 - 1700 zł. Stworzyłem sobie taki zestawik ponieważ chciał bym sobie zmienić mój stary piec. Mam nadzieje, że dobry dział wybrałem do tego tematu czekam tylko na szczere oferty ponieważ nie chce kupic niewiadomo jakiego syfu. Wiadomo 1700 zł to nie jest bagatelna suma na PC ale wydaje mi sie, że na wiekszość nowych gier powinna wystarczyć.

Tak więc prosze o Waszą ocene daje + :))

Mój zestaw: http://techplanet.pl...s=70431&s=39327

5.jpg

Opublikowano

Dysk biurowy...

Zasilacz za słaby...

Płyta ze słabymi sekcjami zasilania nie nadaje się pod o/c, a procesor jest pod o/c zmienił bym na ga-970-ud3

Obudowę zmienił bym na brutusa 410

Karta graficzna na której nie pograsz sobie na wysokich w bf3 czy inne nowe produkcje

Możesz ze starego pc wziąć dysk, nagrywarkę i obudowę?

1372333810-U137250.jpg

Opublikowano

Ważne że chociaż nagrywarka, bo wtedy zaoszczędzimy 80zł ;)

Zaraz zrobię zestaw i edytuje

http://www.morele.net/inventory/info/A0mMRE/

Na GPU na której pograł byś w nowsze produkcję musiał byś dołożyć jeszcze 500zł

1372333810-U137250.jpg

Opublikowano