Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam ludzi chętnych i ambitnych .

demolish666

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich graczy i osóby czytające to forum. Planuje postawić serwer do lineage 2 lecz troche nie mam o tej grze za dużo pojęcia . Więc szukam osób którzy mi w tym pomogą , jestem grafikiem więc layout do strony + zmienie grafikę w grze m.in okien, tapet wczytywanie itd. jeśli tylko bedzie ktoś sie na tym znał i mi podsyłał do edycji .

Najlepsza osoba do współpracy powinna :

- być słowna, nie bać się trudnej i ciężkiej pracy umysłowej , miła i sympatyczna ale też konkretna i szczera, mająca swoje zdanie .

- mieć ambicję, chęci, pojęcie, sporo czasu wolnego i znać dobrze grę do stworzenia dobrego serwera

- znać pliki gry , umieć je edytować , robić patche lub updaty do serwera, komendy GM-a , naprawiać bugi , zabezpieczać pliki .

Mile widziane osoby którzy znają sie na PHP i MySQL lub umią stawiać serwery i edytować pliki do innych gier online nie musi być MMO .

Oferuje:

- Rozszerzenie twoich umiejetnośći .

- dodatkowe doświadczenie jakie zdobędziesz pracując z nami.

- bardzo miłą atmosfere i stałą współpracę

- domene pod grę

- serwer dedykowany

- bardzo dobrę zarządzanie i zabezpieczenie systemu linux lub unix .

- wynagrodzenie miesięczne z donate/itemshopu.