Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] WarZ

MentoR ;o

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, poniewaz jestem zielony w tej grze jak i WarZ chcialbym sie zapytac czy mozna dostac darmowy klucz lub jest generator, sposob w jaki moge grac w ta gre za darmo. Otoz zanim kupuje gry, najpierw musze sprawdzic jak mi sie bedzie w to gralo. Za pomysly, sposoby, dalej + czy co tam jest.

PS. Chodzi mi o WarZ, nie DayZ.

31087.gif

32745.jpg

5392.jpg

32034.png

12223.png

28214.jpg

18162.gif

4367.jpg

19416.gif

Opublikowano

Witam, poniewaz jestem zielony w tej grze jak i WarZ chcialbym sie zapytac czy mozna dostac darmowy klucz lub jest generator, sposob w jaki moge grac w ta gre za darmo. Otoz zanim kupuje gry, najpierw musze sprawdzic jak mi sie bedzie w to gralo. Za pomysly, sposoby, dalej + czy co tam jest.

PS. Chodzi mi o WarZ, nie DayZ.

Następnym razem takie tematy kieruj do działu Inne FPP. Co do klucz, to nie ma żadnego generatora, ani rozdawania.

Grę się tylko kupuje i nie ma innej opcji ;).

91041133664860587265.png
Created by

Opublikowano

A ile ta grasz koszuje? Jest na allegro , albo w empiku? Jakie ma wymagania sprzętowe? Pójdzie na moim kompie , który jest na poziomie 4.5 letniego kompa?

Opublikowano

Najmniej trzeba dać 80zł. Nie ma tylko ich oficjalna strona www. Co do wymagani nie są wysokie wystarczy 2 GB RAM oraz karta graficzna obsługująca Shader Model 3.0.

600925.png

Sygnatura niezgodna z regulaminem forum 'MPC Forum' rozdział XLVIII pkt. π.

Opublikowano