Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początki z BMX

Duballas

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Od niedawna spodobał mi się BMX i chciałbym go zakupić.

Tylko jeszcze jestem w tych tematach zielony.

Byście mogli mnie wprowadzić w ten temat głębiej?

Co i jak robić, podstawy itd.

Jakiego też BMX kupić dla takiego jak ja jeszcze początkującego.

Nie wiem czy to mnie zafascynuje dlatego nie chciałbym dużo na to pieniędzy wydać.

Raczej na allegro bym kupował latem bo nie mam jakoś blisko sklepu z BMXami.

Proszę o porady ;D

Opublikowano

czemu nie pakować się w podróbki ? od tego zawsze się najlepiej zaczyna, jak się uczysz bh na jakimś szajsie to na firmówce bd pro ; )

najlepiej kupić coś co najbardziej przypomina bmx 120-200 zł i do nauki ; )

Opublikowano

Popytaj ziomków na skateparku czy któryś z nich nie sprzedaje używanego, bo jeśli ci się nie spodoba jazda to tylko zmarnujesz pieniądze.

Pierdol system, lecz rób to stylowo

Powrót na stare konto:

Cass†

Opublikowano

@tapne

Ty chyba głupi jesteś, takim bmxem nie da się jeździć. Jest ciężki jak cholera. Prędzej się połamie niż bh np. na 20 cm zrobi. Bez jaj nie wiesz to nie pisz.

Co autora tematu

Teraz się kończy sezon, przychodzi zima więc dużo używek z nawet dobrymi częściami (chodzi o łożyska maszynowe przynajmniej na tylnim kole i supporcie) i lekką ramą idzie na sprzedaż. Co za tym idzie? można dobry rower za połowę ceny nowego kupić.

Opublikowano