Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak mam tu wstawic warp 9999 9999


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co tu dopisac zeby nas przenioslo na mape /warp 9999 9999

i czy jest dobrze napisany.

 

\/

 

 

 

-------------------------------------------------------------

-- Quest Wygenerowano Przez:

--

To jest ukryta treść, proszę

-- Generator By Lyons

-------------------------------------------------------------

quest dungeon_metiny begin

state start begin

when 20086.chat."StaraChata" begin

say_red("HexanaMt2:")

say("Witaj wojowniku! Mogę cię wpuścić do")

say("Wymiaru Metina, w którym znajdują się ")

say("Najgroźniejsze metiny jakie żyją w naszym")

say("Świecie. Możesz udać się tam tylko ze ")

say("Swoją grupą.")

say("Czy chcecie się tam udać?")

local open = select("Przenieś Nas!","Może Później!")

if open == 1 then

if party.is_leader() == 0 then

say_red("HexanaMt2:")

say("Nie jesteś liderem grupy!")

return

end

if pc.level < 250 then

say_red("HexanaMt2:")

say("Lider musi posiadać przynajmniej 250 Poziom!")

return

end

if party.get_near_count() < 1 then

say_red("HexanaMt2:")

say("W grupie musi być przynajmniej 1 członków nie licząc Ciebie!")

return

end

d.join()

pc.setqf("p1", 1)

elseif open == 2 then

return

end

end

-- 1 Piętro

when login with pc.in_dungeon() and pc.getqf("p1") begin

if pc.getqf("p1") > 0 then

pc.setqf("p1", 0)

d.notice("Witaj w Wymiarze Metina, wszystkie poziom mają metiny")

d.notice("które trzeba rozwalić. Powodzenia!")

d.spawn_mob(8021, 114,145)

d.spawn_mob(8021, 115,154)

d.spawn_mob(8021, 126,154)

d.spawn_mob(8021, 120,149)

d.spawn_mob(8021, )

d.spawn_mob(8021, )

d.spawn_mob(8021, )

d.spawn_mob(8021, )

d.spawn_mob(8021, )

d.spawn_mob(8021, )

end

end

 

when 8021.kill with pc.in_dungeon() and pc.getqf("p1") begin

party.setf("rozwal", party.getf("rozwal") +1)

if party.getf("rozwal") >= 10 then

d.notice("Udało ci się przejść pierwszy poziom, za chwilę pojawią się ")

d.notice("kolejne metiny!")

timer("tajm1",5)

end

end

-- 2 Piętro

when tajm1.timer with pc.in_dungeon() and pc.getqf("p1") begin

d.spawn_mob(8022, 114,145)

d.spawn_mob(8022, 115,154)

d.spawn_mob(8022, 126,154)

d.spawn_mob(8022, 120,149)

end

 

when 8022.kill with pc.in_dungeon() and pc.getqf("p1") begin

party.setf("rozwal2", party.getf("rozwal2") +1)

if party.getf("rozwal2") >= 4 then

d.notice("Udało ci się przejść drugi poziom, za chwilę pojawią się ")

d.notice("kolejne metiny!")

timer("tajm2",5)

end

end

-- 3 Piętro

when tajm2.timer with pc.in_dungeon() and pc.getqf("p1") begin

d.notice("Witaj na 3 poziomie, zasada jest taka sama za każdym razem")

d.notice("lecz metiny są coraz bardziej silniejsze.")

d.spawn_mob(8020, 114,145)

d.spawn_mob(8020, 115,154)

end

 

when 8020.kill with pc.in_dungeon() and pc.getqf("p1") begin

party.setf("rozwal3", party.getf("rozwal3") +1)

if party.getf("rozwal3") >= 2 then

d.notice("Udało ci się przejść pierwsze piętro, za chwilę zostaniesz przeniesiony!")

timer("tajm3", 5)

end

end

-- 4 Piętro

when tajm3.timer with pc.in_dungeon() and pc.getqf("p1") begin

d.notice("Dotarłeś na ostatnie czyli 4 piętro.")

d.notice("Ostatni, najtrudniejszy metin! Powodzenia.")

d.spawn_mob(1097, 114,145)

end

 

when 1097.kill with pc.in_dungeon() and pc.getqf("p1") begin

timer("thekoniec", 30)

end

 

when thekoniec.timer with pc.in_dungeon() and pc.getqf("p1") begin

d.exit_all()

end

-- Dodatkowe Zabezpieczenia

when logout with pc.in_dungeon() and pc.getqf("p1") begin

party.setf("rozwal", 0)

party.setf("rozwal2", 0)

party.setf("rozwal3", 0)

d.exit_all()

end

end

end

 

 

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...