Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Osoby która pomoże zrobić szybszy pickup działający z m2bob :)

zapomniany__

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Bawiłem się troche w m2bobie, probowalem coś zdziałać, ale jedyne do czego doszedlem to to, że podnosi itemy bardzo szybko ale po chwili restartuje bota i tak co chwile. w configu bota ustawilem pickup normal=0 i range=1, po czym plik ten dałem tylko do odczytu. Efekty mierne, niby dziala ale restartuje. Nie znam się za bardzo na tym, ale jeśli ktoś jest w stanie pomóc, to prosiłbym o pomoc :) Może z jednego konta na m2bob może korzystać więcej osob? Czy to nie mozliwe?

Nie piszcie że nie da się, bo da się wszystko, trzeba chcieć i mieć na to czas.

Pozdrawiam, Radek.

win7user.png

21571.jpg

21495j.png

90% Nastolatków dostałoby załamania nerwowego, gdyby Justin Bieber stał na dachu wieżowca i miał zamiar skoczyć. Jeśli należysz do tych 10%, które wzięłoby krzesełko i popcorn i darło się: "Skacz lamusie!"- wklej to na swoją sygnaturę!

Opublikowano

ref

win7user.png

21571.jpg

21495j.png

90% Nastolatków dostałoby załamania nerwowego, gdyby Justin Bieber stał na dachu wieżowca i miał zamiar skoczyć. Jeśli należysz do tych 10%, które wzięłoby krzesełko i popcorn i darło się: "Skacz lamusie!"- wklej to na swoją sygnaturę!

Opublikowano