Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Niemiecki] Piłka nożna

Degistive

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fussball

Mein Thema

• Fussball in Deutchsland

Informationen über

• Borussia Dortmund
  • Stadion
  • Bester Spiler

Mein Sport
  • Beginn
  • Verein
  • Lernen über Fussball

Witam prosił bym was żebyście mi pomogli w niemieckim. Moglibyście tak w 5/8 zdaniach opisać Fussball in Deutschland w poprawnym niemieckim. (Albo chociaż jako takim) I troche o Borussia Dortmund i o ich stadionie też tak w 6/10 zdaniach o borusi i stadionie. Proszę was!! Limity like przez 7 dni! Mein Sport to już sam zrobię! Chociaż opiszcie tyle ile umiecie!

Kappa.

Opublikowano

Fußball ist eine Ballsportart, bei der zwei Mannschaften mit dem Ziel gegeneinander antreten, mehr Tore als der Gegner zu erzielen und so das Spiel zu gewinnen. Die Spielzeit ist üblicherweise zweimal 45 Minuten (exklusive Nachspielzeit und eventuell Verlängerung), jedoch gibt es auch Varianten mit kürzerer Spielzeit. Eine Mannschaft besteht in der Regel aus elf Spielern, wovon einer der Torwart ist. Der Ball darf mit dem Fuß und anderen Körperteilen gespielt werden, mit Ausnahme der Hände und Arme. Nur der Torwart darf den Ball innerhalb des eigenen Strafraums auch mit diesen Körperteilen berühren.

Fußball entstand in der zweiten Hälfte des 19. Jahrhunderts in Großbritannien, breitete sich ab den 1880er und 1890er Jahren in Kontinentaleuropa und anderen Kontinenten aus und gilt mittlerweile als weltweit beliebteste Mannschaftssportart.

963711463719651277415.png

|<|®Krzysztofa®|>|

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...