Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PYTANIE] Jaki się najbardziej opłaca?

Dr.V

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam zamiar zapracować sobie na Xbox'a360, jaki model wybrać tak aby było najtaniej? Gdzie mogę kupić używanego, tak aby działało? Nie znam się na tym, za wiele pieniędzy też nie mam. Da się również kabel od internetu podłączyć?

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." ~Stanisław Lem

Opublikowano

Mozna kupic core ale :

Core- Brak dysku,bardzo awaryjny,przewodowy pad,brak karty pamięci,brak słuchawek,brak wejścia HDMI.

asaprocky_gif-1422823049.gif
XDDD

banner1.png
| PostWriter | ExKidMod Mc | exKidMod CoD | exAdministrator CoD4 Mpcforum | ExMentor |

Opublikowano

Myślę że do 600zł, może być używany.

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." ~Stanisław Lem

Opublikowano

To poszukaj jakiegos Xbox 360 Elite,ma hdmi i jest duzo mniej awaryjny niz pierwsze wydania xboxa.

Na allegro poszukaj,ale tylko i wylacznie z odbiorem osobistym (musisz sprawdzic wszystko 10 razy ) to taka moja rada.

Kabel z neta podlaczysz do kazdego xboxa 360.

ruch_13.jpg
Opublikowano

Dzięki, do zamknięcia/usunięcia.

Opublikowano

najlepiej jak by miał płyte główną jasper, a elite czy slim to zależy od ciebie czy chcesz przerobić go czy nie (slimy sie trudniej przerabia przez co cena takiej operacji jest w granicach 100zł)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.