478 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Witam, mam problem ze skompilowaniem kodu źródłowego a dokładniej z poniższą pogrubioną linią. { hCurrentWindow = GetForegroundWindow(); GetWindowText(hCurrentWindow, sWindowTitle, 256); GetSystemTime(&SystemTime); [b]sprintf_s(cTime, "[ Czas: %02d:%02d:%02d, ", SystemTime.wHour, SystemTime.wMinute, SystemTime.wSecond);[/b] LogFile += cReturn; LogFile += cTime; LogFile += " Nazwa okna: "; LogFile += sWindowTitle; LogFile += " ]"; LogFile += cReturn; } odrazu zaznaczam, iż nie jest to mój kod, nie znam się na c++, ale intuicyjnie myśląc chodzi o zapisanie logu, w którym nazwa nosi Czas: godzine, minuty, sekundy, niestety on nie chce tego skompilować pokazując następujący błąd: 425 146 C:\Users\nazwa\Desktop\nazwa.cpp [Error] 'sprintf_s' was not declared in this scope Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iLikeGood Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Nie musisz znać c++, tylko ANGIELSKI aby wiedzieć o błędzie. 'sprintf_s' nie istnieje. Czyli prawdopodobnie nie zaikludowałeś jakiejś biblioteki. Spróbuj dodać #include <stdio.h> http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ybk95axf(v=vs.80).aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelek997 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Nie musisz znać c++, tylko ANGIELSKI aby wiedzieć o błędzie. 'sprintf_s' nie istnieje. Czyli prawdopodobnie nie zaikludowałeś jakiejś biblioteki. żeby zrozumieć błąd trzeba jednak znać podstawową mechanikę języka. [UDF] MathEx | [C++, ALLEGRO 4.2][Gra] Mr. Gun [Gra] Kółko i Krzyżyk - Gomok (konkurs) | [Gra] Tetris (konkurs) [Program] Odtwarzacz MP3 (konkurs) | [C++, ALLEGRO 5.0.9] Proste oświetlenie 2D [Gra] More Than 2048 | [ALLEGRO 5][C++] Mandelbrot Renderer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...