ignorehax Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Siema, mam problem z bazą d3d9 od CyberRazzer przy budowaniu wyskakuje mi to: 1>------ Build started: Project: CyberRazzer Privat, Configuration: Release Win32 ------ 1> base.cpp 1>C:\Program Files\MSBuild\Microsoft.Cpp\v4.0\Microsoft.CppBuild.targets(990,5): warning MSB8012: TargetPath(C:\Documents and Settings\GrimoN\Pulpit\3\.\Release\CyberRazzer Privat.dll) does not match the Linker's OutputFile property value (C:\Documents and Settings\GrimoN\Pulpit\3\Release\EH1337.dll). This may cause your project to build incorrectly. To correct this, please make sure that $(OutDir), $(TargetName) and $(TargetExt) property values match the value specified in %(Link.OutputFile). 1>C:\Program Files\MSBuild\Microsoft.Cpp\v4.0\Microsoft.CppBuild.targets(992,5): warning MSB8012: TargetName(CyberRazzer Privat) does not match the Linker's OutputFile property value (EH1337). This may cause your project to build incorrectly. To correct this, please make sure that $(OutDir), $(TargetName) and $(TargetExt) property values match the value specified in %(Link.OutputFile). 1>LINK : fatal error LNK1181: cannot open input file 'mlde32.obj' ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ========== I nie wiem co robić, znalazłem ten plik nie da się go otworzyć, po usunięciu baza się psuje, co robić?? Daje limit likow i 5 w profilu!! Odnośnik do komentarza
b4rt4z Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Spróbuj zrobić z Debug na Release* (lub odwrotnie) Powinno pomóc *Tylko nie zapomnij żeby dodać SDK i zmienić warning level na 0 w opcjach ExMod | ExMentor | ExChampion | ExMoT | Blue Member | Tagger Odnośnik do komentarza
ignorehax Opublikowano 30 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Mam release czyli zmienic na debug? SDK dodane i warning level 0, sprubuje na debug EDIT@ Gdy zmieniam na debug przy wielu wyrazach wystepuja bledy, np.: pokazuje ze nie mam d3dx9.h, a na releasse mam EDIT@ Ok coś zrobiłem, że przy debug nie ma bledów ale dalej to samo ;/ Odnośnik do komentarza
b4rt4z Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 No bo przy Debug nie dodałeś SDK i jak się również domyślam warning lavel na 0 zrób to a wszystko będzie dobrze :P ExMod | ExMentor | ExChampion | ExMoT | Blue Member | Tagger Odnośnik do komentarza
ignorehax Opublikowano 30 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Warning level jest juz danwo na 0 a SDK przy debug tez dodałem i dalej bład przy budowaniu, taki co był na samym początku. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.