piotrek54PL Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Szukam przyszłościowej i cross-platformowej biblioteki graficznej pod c++ (IDE Code Blocks), znam już Allegro 4, ale jest ona dla mnie niewystarczająca. Zastanawiam się nad Qt, czy to dobry wybór ? http://skew.tk/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesteross Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Może SMFL? Pomagam w projektach dotyczących programowania (C++/C/Java/C#/inne). Jak masz jakiś problem, napisz do mnie, wspólnie poszukamy rozwiązania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casper Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 SFML - polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjut Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 SFML - ciekawa, napisana w paradygmacie OOP biblioteka. Qt nie jest stricte 'graficznym' libem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Symeg Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 SFML - ostatnio patrzyłem na nią. Prosta i napisana obiektowo. Pisałem w c#. Moja strona - http://szymonkatra.github.io/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjut Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 SFML - ostatnio patrzyłem na nią. Prosta i napisana obiektowo. Pisałem w c#. No akurat SFML.NET troszkę mija się z celem. Tym bardziej, że masz tam XNA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woBniaR Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Irrlicht Twoja stara robi catch the clowny w Game Makerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ggr35510n Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 OpenGL Ta sygnatura jest pusta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hfaua Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 OpenGL jest fajny, bo jest zajebisty, tyle że wtedy pisanie trochę różni się od pozostałych ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ggr35510n Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 DirectX Ta sygnatura jest pusta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuck_bears13337 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 skoro zaczynał od allegro 4, sądze że nie jest jeszcze gotowy na directX, a już z całą pewnością na opengl. Ja też poleciłbym Ci SFML. Szczególnie że jeżelibyś bardzo potrzebował nie ma najmiejszego problemu by używać openGLa razem z SFML - jest to wspierane, lecz za pewne nie będzie Ci to do niczego przydatne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek54PL Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Okey więc zainstalowałem sobie SFML w MinGW (Code Blocks) i mam problem ( ) otóż kierując się tym: http://cpp0x.pl/kurs...alacja-SFML/285 i tym: http://www.sfml-dev.....6/start-cb.php uruchomiłem przykłądowy kod liczący do 5 (w konsoli). I działa. Ale gdy chcę wyświetlić okienko tak: #include <SFML/window.hpp> int main() { sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { oknoAplikacji.Display(); } return 0; } To jest sama konsola i nic się nie pojawia. Ideas ? Dodam że wrzuciłem do katalogu z projektem/bin/Debug/ DLLki z pobranej paczki z SFMLem a tą "libgcc_s_dw2-1.dll" pobrałem od wujka google. http://skew.tk/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iLikeGood Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 W Project -> Build Options kliknij na 'Debug', następnie w Linker settings (other linker options) dodaj -lsfml-graphics -lsfml-window -lsfml-system Teraz klikasz na 'Release' i robisz to samo. Spróbuj teraz odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek54PL Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 @up Wtedy by się wgl. nie skompilowało .... Wyczytałem że SFML nie współpracuje w tej wersji poprawnie z kartami ATI. Problem sam rozwiązałem, dzięki za odpowiedzi i temat do zamkniecia http://skew.tk/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.