koksik096 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Witam , mam problem, ponieważ mam questa na pierścień teleportacji all jest dobrze tylko że dodałby mi ktos do tego questa mape o kordach /warp 832 00? Za pomoc daje Like oczywiście ;d say ( "Witaj" ) say ( "Masz do wyboru opcje wybierz jaka Ci sie podoba !" ) say ( "" ) wait ( ) local s = select ( "Wroc do miasta" ,"Idz do atlantydy" , "Idz do czer. lasu" , "Idz do V2" , "Poli bossy" , "Kon i Ranga" , "Skile" , "Poli moby" , "Anuluj" ) if 1 == s then say_title ("Zostaniesz przeniesiony") say ("Trzymaj sie mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc . warp ( 474300 , 954800 ) elseif empire == 2 then pc . warp ( 63800 , 166400 ) elseif empire == 3 then pc . warp ( 959900 , 269200 ) end elseif 2 == s then say_title ("Zostaniesz przeniesiony") say ("Trzymaj sie mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 9800 , 1215100 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 9800 , 1215100 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 9800 , 1215100 ) end elseif 3 == s then say_title ("Zostaniesz przeniesiony") say ("Trzymaj sie mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 1119900 , 70800 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 1119900 , 70800 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 1119900 , 70800 ) end elseif 4 == s then say_title ("Zostaniesz przeniesiony") say ("Trzymaj sie mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 704100 , 464100 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 704100 , 464100 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 704100 , 464100 ) end elseif 5 == s then say ( "Czesc" ) say ( "Wybierz jednego z tych Bossow" ) local s = select ( "Riper" ,"Ogni. Krol" , "Eli. Krol. Demo." , "Tysieczny Wojownik" , "Wroc do normalnej postaci." ) say ("Czy napewno chcesz kontynuowa??") local scelta = select ( "Tak","Nie" ) if scelta==1 then pc.polymorph ( 1093, 80 ) elseif scelta==2 then say ( "Dowidzenia!" ) return end if 2 == s then pc.polymorph ( 2206, 90 ) end if 3 == s then pc.polymorph ( 1092, 80 ) end if 4 == s then pc.polymorph ( 1403, 80 ) end if 5 == s then pc.polymorph ( 1, 1 ) end elseif 6 == s then say ( "Czesc" ) say ( "Czy chcesz dostac 21 lvl konia i range rycerski?" ) local scelta = select ( "Tak","Nie" ) if scelta==1 then pc . set_skill_level ( 131 , 10 ) horse.set_level ( 21 ) pc.change_alignment ( 200000 ) elseif scelta==2 then say ("Dowidzenia!") return end elseif 7 == s then say_title ( "Czesc" ) say ( "Czy chcesz wbic wszystkie skille na P?" ) local s = select ( "Tak" , "Nie" ) if 2 == s then say ("Dowidzenia!") return end say ( "Otrzymales wszystkie Skille P" ) if pc . get_job() == 0 and pc . get_skill_group()==1 then pc . set_skill_level (1, 59) pc . set_skill_level (2, 59) pc . set_skill_level (3, 59) pc . set_skill_level (4, 59) pc . set_skill_level (5, 59) elseif pc . get_job()==0 and pc . get_skill_group()==2 then pc . set_skill_level (16, 59) pc . set_skill_level (17, 59) pc . set_skill_level (18, 59) pc . set_skill_level (19, 59) pc . set_skill_level (20, 59) elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==1 then pc.set_skill_level(31, 59) pc.set_skill_level(32, 59) pc.set_skill_level(33, 59) pc.set_skill_level(34, 59) pc.set_skill_level(35, 59) elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==2 then pc.set_skill_level(46, 59) pc.set_skill_level(47, 59) pc.set_skill_level(48, 59) pc.set_skill_level(49, 59) pc.set_skill_level(50, 59) elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==1 then pc.set_skill_level(61, 59) pc.set_skill_level(62, 59) pc.set_skill_level(63, 59) pc.set_skill_level(64, 59) pc.set_skill_level(65, 59) pc.set_skill_level(66, 59) elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==2 then pc.set_skill_level(76, 59) pc.set_skill_level(77, 59) pc.set_skill_level(78, 59) pc.set_skill_level(79, 59) pc.set_skill_level(80, 59) pc.set_skill_level(81, 59) elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==1 then pc.set_skill_level(91, 59) pc.set_skill_level(92, 59) pc.set_skill_level(93, 59) pc.set_skill_level(94, 59) pc.set_skill_level(95, 59) pc.set_skill_level(96, 59) elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==2 then pc.set_skill_level(106, 59) pc.set_skill_level(107, 59) pc.set_skill_level(108, 59) pc.set_skill_level(109, 59) pc.set_skill_level(110, 59) pc.set_skill_level(111, 59) end elseif 8 == s then say ( "Czesc" ) say ( "Wybierz w jakiego moba chcesz sie zamienic." ) local s = select ( "Silny Dziki Sluga" ,"Dziki Pies" , "Goo-Pae" , "Podly Demoni Zolnierz" , "Niebianski Zolnierz" , "Wro? do normalnej_postaci." ) say ("Czy napewno chcesz kontynuowac?") local scelta = select ( "Tak","Nie" ) if scelta==1 then pc.polymorph ( 552, 80 ) elseif scelta==2 then say ( "Dowidzenia!" ) return end if 2 == s then pc.polymorph ( 101, 90 ) end if 3 == s then pc.polymorph ( 493, 80 ) end if 4 == s then pc.polymorph ( 1031, 80 ) end if 5 == s then pc.polymorph ( 2401, 80 ) end if 6 == s then pc.polymorph ( 1, 1 ) end pc . setqf ( "next_time" , get_time ( ) + 3600 ) elseif 9 == s then say ( "Moze innym razem" ) say ( "" ) end Odnośnik do komentarza
Istny Diabel Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Napisz tutaj: http://www.mpcforum.pl/topic/223876-pisanie-poprawa-questw/ Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.