Skocz do zawartości

[Pytanie]Dodacie mi do tego questa nową mape? Pierścień Teleportacji


Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam problem, ponieważ mam questa na pierścień teleportacji all jest dobrze tylko że dodałby mi ktos do tego questa mape o kordach /warp 832 00?

Za pomoc daje Like oczywiście ;d

 

 

say ( "Witaj" )

say ( "Masz do wyboru opcje wybierz jaka Ci sie podoba !" )

say ( "" )

wait ( )

local s = select ( "Wroc do miasta" ,"Idz do atlantydy" , "Idz do czer. lasu" , "Idz do V2" , "Poli bossy" , "Kon i Ranga" , "Skile" , "Poli moby" , "Anuluj" )

if 1 == s then

say_title ("Zostaniesz przeniesiony")

say ("Trzymaj sie mocno")

wait ()

local empire = pc . get_empire ( )

if empire == 1 then

pc . warp ( 474300 , 954800 )

elseif empire == 2 then

pc . warp ( 63800 , 166400 )

elseif empire == 3 then

pc . warp ( 959900 , 269200 )

end

 

 

elseif 2 == s then

say_title ("Zostaniesz przeniesiony")

say ("Trzymaj sie mocno")

wait ()

local empire = pc . get_empire ( )

if empire == 1 then

pc.warp ( 9800 , 1215100 )

elseif empire == 2 then

pc.warp ( 9800 , 1215100 )

elseif empire == 3 then

pc.warp ( 9800 , 1215100 )

end

 

 

 

 

elseif 3 == s then

say_title ("Zostaniesz przeniesiony")

say ("Trzymaj sie mocno")

wait ()

local empire = pc . get_empire ( )

if empire == 1 then

pc.warp ( 1119900 , 70800 )

elseif empire == 2 then

pc.warp ( 1119900 , 70800 )

elseif empire == 3 then

pc.warp ( 1119900 , 70800 )

end

 

 

elseif 4 == s then

say_title ("Zostaniesz przeniesiony")

say ("Trzymaj sie mocno")

wait ()

local empire = pc . get_empire ( )

if empire == 1 then

pc.warp ( 704100 , 464100 )

elseif empire == 2 then

pc.warp ( 704100 , 464100 )

elseif empire == 3 then

pc.warp ( 704100 , 464100 )

end

 

elseif 5 == s then

say ( "Czesc" )

say ( "Wybierz jednego z tych Bossow" )

local s = select ( "Riper" ,"Ogni. Krol" , "Eli. Krol. Demo." , "Tysieczny Wojownik" , "Wroc do normalnej postaci." )

say ("Czy napewno chcesz kontynuowa??")

local scelta = select ( "Tak","Nie" )

if scelta==1 then

pc.polymorph ( 1093, 80 )

elseif scelta==2 then

say ( "Dowidzenia!" )

return

end

 

 

 

if 2 == s then

pc.polymorph ( 2206, 90 )

end

 

 

if 3 == s then

pc.polymorph ( 1092, 80 )

end

 

 

if 4 == s then

pc.polymorph ( 1403, 80 )

end

 

if 5 == s then

pc.polymorph ( 1, 1 )

end

 

 

 

elseif 6 == s then

say ( "Czesc" )

say ( "Czy chcesz dostac 21 lvl konia i range rycerski?" )

local scelta = select ( "Tak","Nie" )

if scelta==1 then

pc . set_skill_level ( 131 , 10 )

horse.set_level ( 21 )

pc.change_alignment ( 200000 )

elseif scelta==2 then

say ("Dowidzenia!")

return

end

 

elseif 7 == s then

say_title ( "Czesc" )

say ( "Czy chcesz wbic wszystkie skille na P?" )

local s = select ( "Tak" , "Nie" )

if 2 == s then

say ("Dowidzenia!")

return

end

say ( "Otrzymales wszystkie Skille P" )

if pc . get_job() == 0 and pc . get_skill_group()==1 then

pc . set_skill_level (1, 59)

pc . set_skill_level (2, 59)

pc . set_skill_level (3, 59)

pc . set_skill_level (4, 59)

pc . set_skill_level (5, 59)

elseif pc . get_job()==0 and pc . get_skill_group()==2 then

pc . set_skill_level (16, 59)

pc . set_skill_level (17, 59)

pc . set_skill_level (18, 59)

pc . set_skill_level (19, 59)

pc . set_skill_level (20, 59)

elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==1 then

pc.set_skill_level(31, 59)

pc.set_skill_level(32, 59)

pc.set_skill_level(33, 59)

pc.set_skill_level(34, 59)

pc.set_skill_level(35, 59)

elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==2 then

pc.set_skill_level(46, 59)

pc.set_skill_level(47, 59)

pc.set_skill_level(48, 59)

pc.set_skill_level(49, 59)

pc.set_skill_level(50, 59)

elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==1 then

pc.set_skill_level(61, 59)

pc.set_skill_level(62, 59)

pc.set_skill_level(63, 59)

pc.set_skill_level(64, 59)

pc.set_skill_level(65, 59)

pc.set_skill_level(66, 59)

elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==2 then

pc.set_skill_level(76, 59)

pc.set_skill_level(77, 59)

pc.set_skill_level(78, 59)

pc.set_skill_level(79, 59)

pc.set_skill_level(80, 59)

pc.set_skill_level(81, 59)

elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==1 then

pc.set_skill_level(91, 59)

pc.set_skill_level(92, 59)

pc.set_skill_level(93, 59)

pc.set_skill_level(94, 59)

pc.set_skill_level(95, 59)

pc.set_skill_level(96, 59)

elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==2 then

pc.set_skill_level(106, 59)

pc.set_skill_level(107, 59)

pc.set_skill_level(108, 59)

pc.set_skill_level(109, 59)

pc.set_skill_level(110, 59)

pc.set_skill_level(111, 59)

end

 

elseif 8 == s then

say ( "Czesc" )

say ( "Wybierz w jakiego moba chcesz sie zamienic." )

local s = select ( "Silny Dziki Sluga" ,"Dziki Pies" , "Goo-Pae" , "Podly Demoni Zolnierz" , "Niebianski Zolnierz" , "Wro? do normalnej_postaci." )

say ("Czy napewno chcesz kontynuowac?")

local scelta = select ( "Tak","Nie" )

if scelta==1 then

pc.polymorph ( 552, 80 )

elseif scelta==2 then

say ( "Dowidzenia!" )

return

end

 

 

if 2 == s then

pc.polymorph ( 101, 90 )

end

 

 

if 3 == s then

pc.polymorph ( 493, 80 )

end

 

 

if 4 == s then

pc.polymorph ( 1031, 80 )

end

 

 

if 5 == s then

pc.polymorph ( 2401, 80 )

end

 

 

if 6 == s then

pc.polymorph ( 1, 1 )

end

 

pc . setqf ( "next_time" , get_time ( ) + 3600 )

elseif 9 == s then

say ( "Moze innym razem" )

say ( "" )

end

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum [Pytanie]Dodacie mi do tego questa nową mape? Pierścień Teleportacji   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...