darofights Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Cześć Przedstawiam wam nowy serwer Hamachi CoToZaSerwerReaktywacja. Serwer : Pvp/4fun Na Start 101lv + itemki exp w m1 ( z 1 spotu wbija sie ok 2lvle Później więcej) Kapitan Daje Skille,Itemy IP serwera :5.11.52.25 IP Sieci CoToZaSerwerReaktywacja15 do 25 powinny byc wolne ;] jesli nie to napewno dorobie Serwer będzie online ( napewno kazdego dnia od 19 do 6.30 w dni szkolne i co 2 weekend będzie online 24h) Epików jest dużo NP bron jest nowa co 10 lv. ;] GRAMY W JINNO ! Wszytko macie Tutaj http://5.11.52.25/index.php spolszczenie na niektórych clientach nie działa polecam by Rykox ( na stronie jest download ) Przepraszam za brak obrazów Czy dokładnych danych ale nie znam się na Robienu reklamy A nikt nie chce mi jej zrobić ;] Sprzęt procesor : i5 4 rdzenie po 3.10ghz Internet : 10mb/s Przepraszam jeszcze raz za syf .... ale jak już wspomniałem nie umiem tego robić a nikt nie jest chętny .;] Kocham mpcforum.pl!!! Odnośnik do komentarza
adek321111 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 podaj sieci... @ sry nie zauważyłem.. ale i tak prezke musisz dodac.. Pomogłem? Zostaw Like, to nic nie kosztuje a mi pomoże Dzięki Odnośnik do komentarza
MintrzuPL Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 ale chyba generator nie działa ale nie jestem pewny Odnośnik do komentarza
Jooe Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 mam 6 clientów... na żadnym nie widać bonów i zmianek... zajmują miejsce w eq ale ich nie widac The past has gone Odnośnik do komentarza
Tequinss Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Wgralem to spolszczenie do clienta ktorego masz na stronie "RyKoXMT2" i nadal nie dziala ... Odnośnik do komentarza