Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Darmowy Tuning.

WbijamPoHackaxD

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, bardzo lubię tuningować rózne wozy.

Dlatego zdecydowałem się na tuningowanie aut chętnych. Narazie jestem początkujący. Dlatego tuninguję tylko auta które nie mają twoich naklejek bo niechce niczego zepsuć, dlatego zanim się zdecydujesz osuń wszystko ze swojego auta ;p

Jesli chcesz zebym stuningowal ci samochow napisz do mnie na priv ;)

Podaj jak chcesz żeby auto wygladalo.

Oto kilka moich aut, w razie pytan piszcie PW :)

1)

54586788910847480147.jpg

2)

72573358567048797221.jpg

3)

79786501902590447496.jpg

4)

55470555433976304850.jpg

Zapraszam do oceniania ;)

"Nigdy się nie poddawaj, kiedy upadasz wstawaj! Błędy popełniają wszyscy i ja też... "

~ Fokus

Opublikowano

Juz mamy mistrza w tuningowaniu .Nie wiem czy ktos ci da pasy . Musisz sie wykazac zeby ludzie ci zaufali . Ale najpierw pocwicz na swoim wozie ;p Bo pewnie nie jeden lepiej tuninguje jak na razie od ciebie ;pZeby nie bylo nie chce nikogo obrazac ale ten ss to taki sobie . Ja tam jak tuninguje to tylko czarny mat i juz autko ma charakter a z tymi naklejkami itp to wyglada jak zabawka <--- to moje zdanie nie musicie odrazu po mnie jezdzic . Ale pomysl masz dobry ;p Ale jak masz dobra wyobraznie to sobie napewno poradzisz ;p

BUM

Opublikowano

Właśnie ćwiczę ;P i tak mi się podobają naklejki na moich wozach że skonczył mi sie materiał do tuningowania bo nic niechce juz zmieniać ;P