Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Paladyn porada.

KochamCieKotku

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema. Słuchajcie mam problem, więc tak rozpoczełem grę paladynem, jednak nie ogarniam trochę tego. Może mi ktoś dać jakieś wskazówki? Pierwszy raz gram w tą grę i jestem zielony, więc proszę, jeżeli ktoś będzie coś pisał i ma zamiar użyć skrótu, prosił? bym o objaśnienie go w nawiasie. Oraz chciałbym się dowiedzieć na czym polega tankowanie w dungeonach. Wiem że chodzi o trzymanie moobków, ale jak więcej na mnie poleci to mam deda. Mam 18 lvl. chciałbym zrobić postać na tanka, ale trochę nie ogarniam tego. Możecie coś doradzić? Gram na serwerze prywatnym sunwell.

Opublikowano

Tank moimi słowami to poprostu "osoba która trzyma moby"

Link do ogólnej gry tankiem - gemy itp.

http://theworldofwarcrafters.blogspot.com/2011/05/paladin-protection-1-80-leveling-talent.html#axzz27JkEcbEm

(po angielsku, tłumaczem google rozczytasz ?)

Jeżeli masz jakieś pytania, napisz.

Pozdrawiam

Opublikowano

Twoim zadaniem jest po prostu trzymanie ciągłego aggro na sobie, żeby moby nie biły dps'ów i hilców... a to, że padasz mimo trzymania aggro to już wina hilca

+ jeżeli healer nie wyrabia z leczeniem Ciebie to u palka możesz się wspomóc własnym leczeniem, bo ma tam parę skillów leczących...

ps. Bez znajomości j.angielskiego ciężko Ci będzie ogarnąć...

Opublikowano

Jeśli jako tank musisz się doleczać to lepiej sobie odpuść.

Najważniejsze na tym levelu to lataj z tarczą :P

1355848650-U247153.png

Opublikowano