Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Dziwne kolory BF3

aRvi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Dzisiaj przeglądając na yt filmik z bf3 natknąłem sie na ten:

http://www.youtube.com/watch?v=myG4XsM4hNk&list=UULsQ4c7wp0Zk4m8gRedGb6w&index=6&feature=plcp

Mam do was pytanie. Czemu ten pan ma takie dzwine kolory ? Czy to sa jakies shadery ktore podnosza fps ? Jesli tak to czy mozecie rzucic link ? Jestem zielony jeszcze w bf3 :D

Z gory dzieki.

Za pomoc nagroda ;)

Pozdrawaim :D

Opublikowano

Jakie sony vegas? LOL

Yoshi ma ustawione opcje dla daltonistow. To zmienia kolory w grze na troszeczke inne, na latwiejsze do zobaczenia dla daltonistow. Nie ktorzy uwazaja ze dzieki nim lepiej sie gra, lepiej widac przeciwnikow itp. miedzy innymi Yoshi.

Dziwne... Moderator BF3 a chyba nigdy nie wchodzil w opcje w grze i pisze ludziom glupstwa. -.-

Opublikowano

Tryb daltonisty zmienia jedynie kolory nicków oraz kolory ludzi, których możemy podnieść. Z tego co wiem, na konsoli nie zmienia kolorów samej gry. Nie uwydatnia ich. Yoishi nagrywa podobnie jak Pyle, ten drugi korzysta z bardzo mocnych efektów, które uwydatniają obraz.

Na pc jest sporo shaderów, które zmieniają kolory na żywsze, myślałem, że o to chodzi autorowi.

Albo xbox ma o niebo lepszą grafikę od PS'a, albo to sony vegas.

Jeżeli się mylę to przepraszam.

Opublikowano

Nie wiem jak wy, ale mi sie zdaje, ze poza napisami nic sie nie zmienilo w kolorach.

Napisy to opcja 'pomoc dla daltonistow' wlaczana w opcjach grafiki ^^

Zarchiwizowany