Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q] Postacie

Gość Mateu5z

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka

Jestem nowy w BFP4F , ściągnąłem tą grę jakoś godzinke temu i teraz nasuwa mi sie pewne pytanie a mianowicie Jaką postacią grac?

Może powiecie z własnego doświadczenia jaką postać polecacie , i czemu to własnie ją wybraliscie

Z góry dzięki

Opublikowano

Czyli tak :

Snajper - jeśli lubisz przykampić gdzieś, lub strącać dalekie cele.

Mechanik - Prawdziwy exper. Ma RPG i miny którymi z łatwością strąca pojazdy. Na początku dość słaba broń. Expi się bardzo szybko.

Szturmowiec - Właściwie najlepsze bronie, nieskończoność ammo i C4! ;*

Medyk - Ma apteczkę i leczy towarzyszy, też bardzo dobre bronie.

Jak masz pytania to śmiało wal.

50 postów - jest

100 postów - jest

Opublikowano

Żołnierz to klasa uniwersalna, amo ma, hp sobie odrespi, w razie wu i czołg wysadzi. Inne klasy już bardziej polegają na własnych umiejętnościach wiec to tylko twój wybór.

Opublikowano

Ja opisze trochę dokładniej

1.Szturmowiec jest to klasa na krótki dystans jak za równo i na długi.Jest to klasa która może udostępniać innym i sobie ammo można nawet powiedzieć że szturmowiec ma nieskończoność ammo posiada on granaty dymne które kryją nasze oddziały jak by tego było mało ma c4 które juz 4 paczki rozwalają czołg polecane bronie Scar-l pistolet dowolny

2I.Inżynier klasa na krótki długi dystans jest to klasa która posiada słynne RPG które potrafi uratować tyłek i nabić dużo punktów