Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Defragmentacja dysku

Jano900

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój komputer jest fest zawalony więc trzeba go zdefragmentować, więc szukam do tego programu aby było szybciej. Zna ktoś jakieś dobre programy do tego? Wiem jest google ale nie znam się na tym.

Opublikowano

Jest kilka dobrych programów do defragmentacji, ale ja najbardziej polecam Piriform Defraggler.

Według mnie najlepszy program do defragmentacji.

Opublikowano

A czy advanced system care jest dobry to optymalizacji kompa?

Być może są lepsze, ale ten też jest bardzo dobry i sam jestem z niego bardzo zadowolony.

Ma dużo różnych narzędzi dzięki którym można pozbyć się naprawdę wielu niepotrzebnych rzeczy, które zaśmiecają dysk/przyśpieszyć działanie systemu itd.

Ma on już też wbudowany program do defragmentacji dysku, który też jest całkiem niezły.

Opublikowano

Właśnie go mam. Czyli defragmentacja z głowy. Ale przy okazji czy opłaca się mieć game booster i advanced system care jednocześnie? Bo game booster niezle przyśpiesza gry, i czy właśnie asc też tak przyśpiesza gry?

Opublikowano

Smart Defrag. Za darmo, i dobry. Ale i tak, nie ma co wymyślać wszystko defragmentuje tak samo :D

Masz jakiś problem bądź pytanie dotyczące komputera? Napisz do mnie, a postaram się ci pomóc.

Opublikowano

Ja tutaj już nie szukam programu tylko się pytam czy asc tak samo przyśpiesza gry jak gamebooster.

Przy okazji jaka jest najnowsza POLSKA wersja advanced system care?

Opublikowano