Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[champ] dla mnie

McPopix

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.png

Postacie: Nie wiem vs. Niee wiem

Zależy mi na: wysokim dmg

Dodatkowe informacje: jak wyżej ale żeby nie był jakimś tam \"mięsniakiem\" który zadaje duże dmg , a jednocześnie sam dużo obrywa lub jest słaby.<p>

[url="

Opublikowano

NIe rozumiem Cię typie z pierwszego posta .. nigdy w to nie grałem i nie czytałem i nie znam się na tych championach. Nawet nazw nie kojarzę.. teraz jak poczytałem tutejsze tuty o postaciach to przypadł mi do gustu Rengar - Łowca. No zobaczy się. LoL za 15minut się zainstaluje.

Opublikowano

Jeśli zaczynasz grę polecam Ci Ashe, mastera yi lub garena.

Na nich można się przyjemnie nauczyć grać, dodatkowo są za jedyne 450IP

League of Legends

Opublikowano

jak zaczynasz dopiero grę mogłeś o tym napisać jak chcesz mogę cię nauczyć i troszkę z tobą pograć bo i tak mi się nudzi . :D

zakup sobie master yi lub ashe dobre i łatwe do ogarnięcia postacie na początek :D

beznazwy1_xhxwqaw.jpg

Opublikowano

Na początek postaci najtańsze.

AD - Master, duży dmg, szybki, najfajniejsza postać na sam początek gry, polecam zobaczyć.

AP - Ryze, jak dla mnie jeden z lepszych magów w grze, klatka świetna farma, mobilny, szybki i ma bardzo duży dmg, robiąc przeciętny build jest też wytrzymały.

Tank - Polecam Garena lub Malphite, oby dwie postacie są bardzo wytrzymałe i potrafią zabić bez problemu przeciwnika .