Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jazda

Vassopent

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

Koło domu stoi maluszek na chodzie, wszystko jeździ i w ogóle chciałbym nauczyć się jeździć samochodem.

I tu mam kilka próśb , czy mógłby mi ktoś napisać wgl. od czego zacząć ? jestem kompletnie zielony ^^ , jak zmieniać biegi, kiedy zmieniać, sam kiedyś próbowałem to gdy przycisnąłem sprzęgło i zanim wrzucić 1 to wrzuciłem 3 -_-.

2e7beb469d579.gif

" Ten kawałek będzie leciał w furach wielu,

więc pozdrawiam pasażerów, elo "

Opublikowano

Wsiadasz.

Odpalasz

Wciskasz sprzeglo, wbijasz pierwszy bieg

Dodajesz z deka gazu

Powolutku puszczasz sprzeglo

Procedura startu na pewno za pierwszym razem Tobie sie nie uda. Musisz troche pocwiczyc...

No ok, rozpedziles sie do tych 10-15km/h

Puszczasz gaz, wciskasz sprzeglo, zmieniasz bieg na drugi i gaz...

Ot tak w skrocie..

Najlepiej gdyby ktos Cie nauczyl (tata, mama, brat, kolega) W praktyce lepiej sie nauczyc...

Opublikowano

Ja może nie kieruję ale podpatruję jak to mój tata czy dziadek jeździ :) Zanim odpalisz to najpierw dajesz sprzęgło. Odpalasz. Trzymając sprzęgło dajesz wsteczny by wyjechać z parkingu. Trzymasz sprzęgło i wrzucasz jedyneczkę Puszczasz sprzęgło i gaz. Gdy stajesz przed skrzyżowaniem to pamiętaj by dać sprzęgło by nie zgasł samochód bo mi pare razy tak się zdarzyło i musiałem od nowa odpalać xD. musisz wyczuć kiedy zmienić bieg. Jeżeli masz taką możliwość naucz się tylko jeździć na automacie a potem zmieniać biegi na manualu. Pozdrawiam.

Opublikowano