Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Dobrego DJ'a !

Impression.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem początkującym raperem z zajebistymi tekstami. Chcę się ujawnić i poszukuję kogoś kto umie dobrze zmontować bit + słowa i doda jakieś wyjebane efekty. Można spróbować i zobaczyć co powiedzą ludzie na YT. Mam 15 lat głos chyba nawet, nawet. Wszystko mam już zaplanowane. Jeżeli to wypali będziemy to kontynuować . Chętni PW .

Rodzaj mojego rapu: Horror Core.

Tylko profesjonaliści.

Opublikowano

Dwóch nauczycieli jednocześnie?Od grafiki i od kogoś kto zmontuje beat?

Jak poszperasz na necie, po płacisz nie małą kasę - to pewnie ktoś Cie przyjmie ;)

W dzisiejszych czasach za darmo nic nie ma - nie mam nic przeciwko...ale Polska muzyka to podróbka tego co było 20 lat temu za oceanem w USA

Tak więc kolejny Raper/Hip-Hop-owiec co by tworzył teksty z przekleństwami - ale nie mówię że tylko z tym :)

Podsumowując - nauczyciela nie znajdziesz w ten sposób, jedynie osobę która Ci powie co robisz źle i Cię ewentualnie poprawi :)

5gubmKI.png

Opublikowano

1. Nauczyciela nie potrzebuję tak bardzo bo potrafię robić sygny lepsze niż ty masz na profilku.

2. Na pewno ktoś się znajdzie gdyż jest możliwość, że ktoś naszą prace doceni i wyskoczy jakiś przedstawiciel wytwórni .

Opublikowano

Nic nie płace ... Przeczytaj 2 post. Jeżeli jakieś wytwórni się spodoba to ona zapłaci . Na razie nie myśle o czymś takim tylko o sprawdzeniu siebie.

Opublikowano