Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Cheat

Władzioo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema jestem początkujący.

Szukam Cheata do WarRocka , Windows XP 32bit ..

Interesuje mnie żeby cheat był menu i żeby miał gps i no recoli to mi wystarczy oczywiscie może miec więcej opcji.

Z góry dzięki.

Opublikowano

Tutaj masz dobrego oraz stabilnego cheata:

http://www.mpcforum.pl/topic/709195-undetected2508-kazbah-warrock-vip-auto-medicteam-zombie-stuff-esp-aimbot/

Tutaj masz tuta do cheatów:

http://www.mpcforum.pl/topic/554347-tut-hack-nie-dziala-co-robic/

Wrazie problemów pisz!

1346594784-U507582.png

By lux.

| Validating | Members | WarRock Helper | Coding Cheats | Pro User | PostMaker | MPC Champion | MPC Popular | Gold Member | Blue Member |

Opublikowano

Pobierasz cheata i odpalasz plik .exe (injector) następnie WR. Po menu poruszasz sie strzałkami w górę i dół. Aby włączyć coś to strzałka w prawo, aby wyłączyć w lewo.

@aaaaa, musisz się zarejestrować na stronie tego cheata, i później w tym okienku podać te dane co przy rejestracji...

1346594784-U507582.png

By lux.

| Validating | Members | WarRock Helper | Coding Cheats | Pro User | PostMaker | MPC Champion | MPC Popular | Gold Member | Blue Member |

Opublikowano

Pobierasz cheata i odpalasz plik .exe (injector) następnie WR. Po menu poruszasz sie strzałkami w górę i dół. Aby włączyć coś to strzałka w prawo, aby wyłączyć w lewo.

@aaaaa, musisz się zarejestrować na stronie tego cheata, i później w tym okienku podać te dane co przy rejestracji...